Klaar om te gaan! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Vandita Crezee - WaarBenJij.nu Klaar om te gaan! - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Vandita Crezee - WaarBenJij.nu

Klaar om te gaan!

Door: Vandita Crezée

Blijf op de hoogte en volg Vandita

12 Januari 2017 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Lieve allemaal,

Nog 4 nachtjes slapen en dan begint het grote avontuur!
Ik kan nu wel zeggen, dat ik met een gerust gevoel op de bank kan zitten: lekker genieten van mijn laatste daagjes in mijn huisje!

Ik wist niet dat er voor deze 3 maanden vrijwilligerswerk nog zo veel te regelen was.
Zomerkleding kopen bijvoorbeeld. Dat is in de winter nog niet zo'n makkelijke opdracht, hoor!

Zoals jullie weten heb ik een sponsoractie op touw gezet; de kringloopwinkel en mijn familie/vrienden/kennissen hebben hier een bijdrage aan geleverd. Ook heeft mijn zus tijdens haar verjaardag een potje voor de Stichting gemaakt.
Iedereen nogmaals bedankt voor je donatie! Ik zit nu op een mooi bedrag van E3.000,-- Met dit geld kan ik veel voor de Stichting betekenen!

Afgelopen zaterdag heb ik een mooi hoekje/bord in de hal van de kerk gecreëerd met alle informatie die ik van de Stichting heb. Op zondag 8 januari heb ik een PowerPoint presentatie in de kerk gegeven, omdat er op 29 januari voor de Stichting word gecollecteerd. Na afloop van mijn presentatie kreeg ik hier veel positieve reacties op.

Zondagavond heb ik alles klaargelegd op het logeerbed. Je kan je wel voorstellen dat niemand mijn logeerkamer mocht zien, want het zag er niet meer uit!
Op maandagochtend heb ik geprobeerd om alles in mijn koffer te krijgen. Maar al snel kwam ik er achter dat deze koffer TE klein was voor die 3 maanden....! Dus ik heb de hele inhoud van mijn koffer overgezet naar een grote koffer.

In overleg met de Stichting, blijf ik van 16 tot 20 januari in het kindertehuis Bal Anand.
Daarna verblijf ik voor 6 weken, samen met een andere Nederlandse vrijwilligster, op Zorgboerderij Umang. De Directrice van het kindertehuis kan mij nog goed herinneren, van de reizen in 2004 en 2013.
Ik zal proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden! Ik zie jullie met Pasen weer!

Liefs, Vandita

  • 12 Januari 2017 - 17:59

    Co Crezee:

    Hoi Diet,

    Fijn hoor dat jij helemaal gereed bent voor je Indiareis. Heel leuk dat je af en toe op dit blog vertelt hoe je het daar hebt. Ook gaaf dat we kunnen skypen! Zie je nog wel maar wens je bij deze alvast een heel goeie vlucht en superleuke tijd in India

  • 12 Januari 2017 - 18:23

    Bert En Heleen :

    Hoi Vandita,

    Wij wensen je nogmaals een heel mooie en fijne reis toe. Wij vinden het echt heel bijzonder dat je dit werk gaat doen. We kijken uit naar je volgende verslag. Goede reis gewenst a.s zondag.
    Dag hoor! Bert en Heleen

  • 12 Januari 2017 - 18:25

    Lia:

    Leuk stukje Diet!

  • 12 Januari 2017 - 18:26

    Chantal:

    Hey van
    Heel veel succes daar!!
    Ga je zeker volgen!!!
    Kijk uit en geniet er van!!
    Groetjes chantal

  • 12 Januari 2017 - 18:50

    Rolf:

    Vandita, leuke start we blijven je volgen.
    Marijke en Rolf

  • 12 Januari 2017 - 19:19

    Diedy:

    Ha Vandita,
    Jij bent goed bezig (geweest), zeg. Leuk om te lezen wat je de laatste tijd allemaal deed.
    Veel succes de resterende dagen. Je kunt nog mooi even echt winterweer meemaken.
    Goeie reis zondag.
    Mede namens Hans wens ik je een fantastische tijd in India toe! Pas goed op jezelf!
    Liefs,
    Diedy

  • 12 Januari 2017 - 19:25

    Hermine:

    Heel veel succes Vandita!
    Hermine

  • 12 Januari 2017 - 19:29

    Annemarie :

    Wat leuk dat je vol enthousiasme schrijft! Ik wens je heel veel succes en plezier toe! Ik houd je blog in de gaten! Xxxxx.

  • 12 Januari 2017 - 21:39

    Hanneke :

    Hoi stoer nichtje!

    Wat een leuk eerste verslag in je blog.
    Volgens mij viel het wel mee met de 'troep' in je logeerkamer, het ziet er goed georganiseerd uit

  • 12 Januari 2017 - 21:43

    Hanneke (nog Een Keer):

    Nou wat gek; de helft van mijn reactie is weg?!
    Ik had nog geschreven;

    Geniet nog van de laatste dagen in Nederland, voor je avontuur begint.
    Goede reis alvast! Veel plezier en succes. En pas goed op jezelf.
    Benieuwd naar al je belevenissen. Leuk dat je een blog gaat bijhouden.

    Veel liefs van ons uit Nijmegen. Dikke kus!

  • 13 Januari 2017 - 10:03

    Erna Van Der Staaij:

    Hoi Vandita,

    Wat kan jij leuk schrijven!! Ik kijk al uit naar je volgende stukjes!

    Een hele goede reis en een prachtige tijd in India!

    Groetjes van Dick en Erna

  • 13 Januari 2017 - 12:09

    Kirti:

    Ha Diet,

    Fijn dat je er helemaal klaar voor bent. Het wordt vast een geweldige reis. Aan de voorbereidingen kan het in ieder geval niet liggen :) Je eerste blog in ook al heel leuk geworden, ik ben nu al benieuwd naar de rest van je verhalen!

    X Kirti


  • 20 Januari 2017 - 10:32

    Marleen Alblas:

    Hoi Vandita,

    Wat een avontuur! Heel erg veel plezier!

    Groetjes Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vandita

Hoi allemaal, Ik ben Vandita Crezee, 26 jaar. Hopelijk veel leesplezier gewenst! Liefs!

Actief sinds 02 Jan. 2017
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 129276

Voorgaande reizen:

15 Januari 2017 - 15 April 2017

Zorgboerderij Umang en kindertehuis Bal Anand

Landen bezocht: